Fodor és Társa Élelmiszeripari Vállalat                refresh sitemapdesign: Závodszky

Fodorostya arculatterve

     1990-től Magyarország – addigi politikai és társadalmi berendezkedését, felépítését megváltoztatva – átállt a Nyugat-Európára jellemző szabadabb piaci gazdálkodásra. Kialakult a természetes verseny a konkurens gazdálkodók között. Ebben a gazdasági versenyhelyzetben a Fodor és Társa 2004 Termelő és Szolgáltató Kft. – ahogy minden gazdálkodó szervezet – előnyt szerez azzal, ha egységes arculattal lép ki a piacra, ha ottani megjelenése egységes impulzusok sorozataként történik.

 


 

 

   A DESIGN

A vállalkozás a piacon elsősorban arculatával,
annak a különböző fórumokon használt egységes megjelenésével tájékoztatja környezetét – ezen a céget képviselők névjegykártyáitól kezdve a kínált termékek azonos és magas színvonalú csomagolásán át a ma már kihagyhatatlan internetes fórumig minden megjelenési forma értendő. Nem elhanyagolható szempont, hogy egyben a tevékenységi köréről szóló információk hitelét is ezzel biztosítja.

Az elfogadott emblématervnek megfelelően kialakításra kerül az arculat további részterve, persze alapkövetelmény, hogy az ezután készülő nyomtatványokon és egyéb kommunikációs eszközökön már mindenütt a szabályos cégembléma szerepeljen. Ezen egységes jegyek kialakítása a „corporate design”.
A vállalkozás önálló piaci image-ét az arculati tényezők következetes alkalmazásával lehet biztosítani, esetleg kedvező irányba befolyásolni, de mindenféleképpen az újabb és erősebb piaci szereplőként való megjelenésének lehetőségét megteremteni.
Az új arculatterv a Fodor és Társa  Élelmiszeripari Cég minőségben és mennyiségben megnövekedett termékkínálatára hívja fel a figyelmet.


A védjegytörvény 1.§ (1) szerint védjegyoltalomban részesülhet minden grafikailag ábrázolható megjelölés, amely alkalmas arra, hogy valamely szolgáltatást megkülönböztessen mások szolgáltatásaitól

Copyright © 2008