Fodor és Társa Élelmiszeripari Vállalat                refresh sitemapdesign: Závodszky

Fodorostya arculatterve

A két látványtervezést igénylő felület, ahol a cég a tervezett arculattal megjelenik:
1.) nyomdai termékeken és 2.) az elektromos médiákon (pl.: interneten).

1. Nyomdai termékek
Bemutatkozáskor éppúgy, mint működése folyamán, az üzletfelekkel szemben döntő az egységes, összehangolt fellépés. Kialakítását az határozza meg, hogy a vállalkozás mit akar magáról megmutatni, és mindezt hogyan.
Ezen arculati elemek megjelenési formái:

- névjegykártya terve
- levélpapír terve
- boríték terve
- faxpapír terve
- szórólap terve
- dosszié terve
- egyéb reklámfelületek terve

Lehetséges egyéb nyomtatványok (a teljesség igénye nélkül):
DM levélpapír, szerződési nyomtatványok, prospektusok, további szórólapok, meghívók, ártájékoztatók, alkalmi kiadványok, üzleti jelentések, évi jelentések, ügyviteli nyomtatványok, csomagolóanyagok, számlák, címkék, öntapadók, vállalati belsô tájékoztatók.
Reklámeszközök:
plakátok, naptárak, reklám-ajándéktárgyak.

2. Elektromos médiákon: a.) Televíziós képernyőn

- képernyőre alkalmas embléma
- a felvezető whis látványterve
- működését kisérő általánosan megfogalmazott látványterv

továbbiakban: moziként működő wishek előállítása, működése során – az arculattervben meghatározottak alapján – aktuális látványtervek készítése, TV reklámok,

3. Elektromos médiákon: b.) Interneten

- Honlap (a kezdőlap) látványterve
- A Honlap vázlatos szerkezet-terve
- Bannerek
- egyéb elektromos médiákon megjeníthető reklámanyag, promoció

   A CORPORATE DESIGN


A közösen megállapodott és egy szóként használatos fodorostya megjelölést a cég által gyártott termékek reklámpiacon való attraktív megjelölésére bevezette. Ennek a kifejezésnek az előtagjában fellelhető az angol food (élelem) szó, amely sok angol-
szász kifejezéshez hasonlóan nemzetközivé vált az utóbbi évtizedekben. Legjobb hazai példa a FOODAPEST Nemzetközi Élelmiszeri-
pari Kiállítás és Bemutató Budapesten. Ennek a finom jelzésére és a cég által vállalt emberi
létünk szebbé, vidámabbá tételének kifejezé-
sére vált emblémájáva ez a nevető – és egy-
ben az egymásra nevető 2 arcot is formázó – Ó betü, amely a cég arculati design-jának központi eleme.


A védjegytörvény 1.§ (1) szerint védjegyoltalomban részesülhet minden grafikailag ábrázolható megjelölés, amely alkalmas arra, hogy valamely szolgáltatást megkülönböztessen mások szolgáltatásaitól

Copyright © 2008